Mängijad istuvad kummalegi poole lauda. Mõlemal on üks 5-ne, üks 4-ne, kaks 3-st ja üks 2-ne laev, mis tuleb mänguvälja peale salaja ära jaotada. Mängijad “tulistavad” kordamööda vastase laevu. Seda tehakse nii, et sa pakud ruudustikul ühe koordinaadi, näiteks B4. Kui B4 koordinaadil oli laev, siis peab vastane ütlema “pihtas”. Kui ei olnud, siis ütleb ta “möödas”.
Kui läks pihta, siis saab ründaja veel pakkuda. Pane kogu info vastase kohta enda mängulaua ülemise osa peale. Tavaliste puidupunnidega märgi need mis pihta ei läinud ja valge otsaga need mis tabasid. See aitab sul mängu edenedes paremini vastase laevu hävitada.
Kui sinu vastane tabab su laeva, võta seal koordinaadil olev puiduklots ära või kui te mängite jookidega, siis pead seal asetseva joogi ära jooma. Kui mõnel laeval saavad kõik augud tühjaks või kõik joogid joodud, siis tuleb vastata “pihtas- põhjas!”. Oma laevade asukohti ei tohi peale mängu algust muuta.
Mängija, kes esimesena vastase viis laeva põhja laseb ongi võitja.
8h | 24h | |
LAEVADE POMMITAMINE | 33 eur | 43 eur |