Eesmärk:
Mängus on:
1 Kuningas
6 Luud
10 Kolju
Reeglid:
*Mäng algab sellest, et mõlemad tiimid panevad
enda poolele 5 koljut ja keskele kuninga.
*Võistkonna suurus pole oluline.
*Siis viskab mõlemast võistkonnast üks inimene
kuninga poole luu ja kelle luu langeb lähemale kuningale see alustab, aga luu
ei tohi minna kuningale pihta.
*See kuidas sa luid viskad on tähtis! Neid peab
viskama alt üles, mitte mingit teist moodust ei tohi kasutada.
*Võistkond kes alustab, viskab luu vastasvõistkonna
koljude poole ja kui läheb pihta siis hiljem (kui käik on läbi), siis vastasvõistkond
viskab kolju (mis visati pikali) tagasi kuninga ja koljude vahelisele alale
(kui kolju läheb alast välja, siis saab vastasvõistkond ise valida kuhu see
panna, aga see peab olema ühe luu kaugusel Kuningast).
*Kui algab teise võistkonna kord, siis viskavad
nad luid samamoodi vastasvõistkonna poole, aga kui mõni nende koljudest on
vastaspoolele visatud, siis tuleb need enne pikali visata (kui neid maha visata
ei suudetud, siis saab vastas võistkond nende koljde juurest visata).
Lihtsustatult, kui võistkond A viskab võistkond B kolju pikali, siis B peab selle sama kolju viskama vastaste väljakupoolele. Nemad ise peavad seda kohe sihtima hakkama, nii et ei oleks tark seda liiga kaugele visata. Samas, kui visata kolju endale lähemale ja kui seda tabada ei suudeta, siis saab tiim A oma järgmised visked teha nende samade koljude juurest, ehk siis põhimõtteliselt poole platsi pealt. Seega see on mõttekoht, otsus tuleb teha vastavalt sellele, kui kindlad endas ollakse ja kui tugevate vastaste vastu mängitakse.
8h | 24h | |
KUBB | 26 eur | 34 eur |